2012. április 7., szombat

Wilderness Tarpon 120

Sziasztok!

Eldöntöttem milyen kajak lesz. Nos hosszas keresgélés után döntöttem ez mellett. Sajnos az itthoni kereskedők eléggé zárkózottak... egyesek azt se tudják mi van a kínálatban,másik meg nem elég rugalmasak. Így úgy döntöttem egyik ismerősömön keresztül Hollandiából fog jönni.


Igen jól látjátok nem az Angler verzió... de nem is annyi az ára. A bottartót a hálón számtalan vieó mutatja,hogy kell beszerelni. Ezt a szerelést fogom leegyszerűsíteni egy olcsó megoldással,kosárra rögzített csövek fogják alkotni a bottartót. Lehet nem jó ötlet,de ezt majd megmondjátok nekem. :D

Tippeket felszereléssel kapcsolatosan szívesen fogadok....

Üdv.
Csaba

2 megjegyzés:

  1. Jó az is. Nem kell semmit venni, majd közben kiderül mire lesz szükséged. Ha csak az Áfát nézzük jól jársz mindenhol.

    VálaszTörlés
  2. Már alig várom,hogy megérkezzen... elméletileg csütörtökön itt lesz... majd beszámolok róla. Lámpát már csináltam Atyafi féle praktikus megoldást választottam.

    VálaszTörlés